Barcelona <3

Ja, jag har haft den mest underbara veckan i mitt liv! En hel vecka i fint väder, vacker stad, kul shopping, lite fest med och alltid omgiven av underbara flickor (ibland lite sköna killar med). Vi har varit i barcelona på så kallad studieresa, jättemycket studier kan jag ju inte påstå att det blivit men lite iaf :P

Barcelona är verkligen vacker, vad som inte är vacker är en del ur befolkningen. Gubbar som klär av en med blicken, hänger sig runt halsen om en och försöker pussa en, små nio-åriga pojkar som raggar på dig och ficktjuvar! En gång höll jag på att bli bestulen som tur va hann Mia stoppa tjuven! Puh... Värsta prostitutionsgatan bodde vi på med, lite skraj va man i början men sen gick det bra resten av veckan.

Underbar frukt och smoothies för en billig peng, goda drinkar och sol med inslag av hagel. Kan det bli bättre? Ja, britter är väldigt trevliga har vi erfarat. Träffade ett gäng skejtare, mycket trevliga "lads" från Leeds.

Ah, nu vill man bara tillbaka och hoppas att tiden där aldrig tar slut! Blir nog lite roliga flash-backs nångång, några fina bilder med när man fått tag på alla godbitar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0