@ Barcelona :D

Så, strax färdig. Har packat sen klockan tre och är nu snart klar :) Helt sjukt att man tar sån tid på sig, självklart har jag inte packat hela tiden men shit vad jag suger på att packa! Har verkligen problem med att bestämma mig vilket alla som gått förbi mig när jag suttit i högen kläder jag plockat ut kommenterat. Men nu så ska jag bara få igen locket, behöver väl en ångvält till hjälp antar jag :S

Vart jag ska? BARCELONA med skolan kommer bli så bäst så det fnns inte! För några veckor sedan kändes det så länge tills dess, men nu är stunden inne ÄNTLIGEN! Konst, design, shopping, fest, sol och bad står på schemat. Och jag ska flyga flygplan för första gången i mitt liv. Fattar ni hur nervös jag är?! Jag kommer dö! Kommer även dö av saknad efter er här hemma, hoppas ni är avis :P

Så nu ska jag packa lunchlåda till imorn och välja ut skor :D Puss på er alla, ha det bra här hemma <3

Kommentarer
Postat av: Jens

Åka till Barcelona o inte se fotboll....det är tjänstefel!;)

2009-04-14 @ 11:17:37
URL: http://jenseek.blogg.se/
Postat av: Anonym

var inte du i london?

2009-04-14 @ 17:33:54
Postat av: Martina

Bäst för dig att du saknar mig mest! ;D <3

2009-04-14 @ 18:30:55
Postat av: Becks

Mwiih, kom hem snart (och ha det underbart där nere)! Jag saknar er redan galet mycket <3

2009-04-15 @ 18:29:23
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0