Dille på ordning

Jag är inte den som brukar ha det snyggt och städat runt omkring mig, men jag gillar när det är fint :) Fast ibland får jag städdille och städar som bara den. Typ i måndags var jag hemma hos Jessica, och klockan 23.30 fick jag värsta rycket och städade lite i hennes lägenhet :O Sen rensade jag hennes handväska med, en annan knäpp grej jag har för mig. Att rensa typ väskor och plånböcker tycker jag är skitkul :D

Var nog allt adrenalin från buggen som satt kvar :P Synd bara att jag inte kunde följa med på hockeyn :/ Hade varit kul :) En annan gång kanske...

Ikväll är det montering av montern inför dag X imorgon som gäller, det känns som allt är under kontroll men man vet aldrig. Ni kommer väl imon och besöker monter 178,Gotteligott UF (om ni inte fattat det än) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0