Folk har ingen stil

Vaaaaaaaaad är det för fel på folk? Växjö är såååå inte redo för 70-tals jeansen alltså. Idag bar jag dem ihop med en snygg vårkappa, det va riktigt fab om jag får säga det själv. Men de flesta bara glodde och en del killgäng till och med "viskade" om dem (som om jag inte skulle höra) :O Hur förbannad blir man inte då?? Mycket kan jag tala om. Är det fel att testa nya trender och sticka ut lite från alla andra, bara för att jag kanske tröttnar på stuprör lite nu och vill köra något annat som är snyggt det med? Säg vad det är för fel, äh folk är för fega för att testa... så är det bara.

Förutom det har jag varit hemma hos Becks en liten stund, världens goaste tjej. Vi  hade ju en hel del att ta igen kan jag lova :P Typ alla smaskigheter från Barcelona & mycket meeeer :D Älskar dig goa tjej, nästa helg du: Oj oj oj säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Ellie

jag tkr iaf du va superfin idag (: fast jag håller mej till dom lite smalare jeansen fortfarande ;)

2009-04-24 @ 22:43:04
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/
Postat av: Becks

Du kan vara goast! OJ! <3

2009-04-25 @ 21:50:07
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0