Försäljningsrekord!

I fredags gjorde vi det, Gotteligott UF nådde försäljningsrekord! Mycket nöjda med dagen trots värkande ben och fötter efter två intensiva dag X-dagar.

Början av dagen var ganska seg, men när vi fått upp ångan sålde vi som aldrig förr, kan meddela att vår begränsade upplaga kokböcker alldeles snart är slut... Så skynda att fynda!

Mycket trevligt folk och anställda på ICA i Rottne, det fina vädret gjorde sitt till när Johanna och jag packade ihop efter dagens vinst :) En daimstrut firades det med i solen innan hemfärd, sen låg jag utfläkt på en soffa i solen och njöööööt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa, vi va verkligen så duktiga! :) och vilken förjäljning det blev! vi kan verkligen konsten att sälja boken :D jag är sååå stolt <3

2009-04-05 @ 12:53:58
Postat av: Jessica

Hallåååå, glöm inte att faktiskt jag också va med på ett hörn, trots att jag blev tvungen att åka hem lite tidigare... :(

Men vi är verkligen bäst på det vi gör, sälja kokböcker är verkligen vår grej :D

2009-04-05 @ 16:10:05
URL: http://jessicalindh.blogg.se/
Postat av: JouZ

sorry Jessica, du gjorde ett himla bra jobb :) vilken PAJ!! snacka om god :D

2009-04-06 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0