God hand med barn?

Igår tog syrran och jag en kort tripp till stan, tror jag hittat min studentdags-klänning :) Sedan åkte vi ut till Braås och besökte farmor i minneslunden, en trevlig pratstund med henne. Saknar henne otroligt <3

Kvälle ägnades i stallet för att hjälpa de barn som imorgon ska vara med på klubbtävlingarna. Jag ansåg att jag gjorde ett bra jobb där ute som höll ordning och reda på alla och gav dem små tävlingstips och flättrix, men Martina tyckte jag lät som Hitler när jag hjälpte dem. Har jag verkligen så dålig hand med barn? :O Jag tyckte det verkade som jag var omtyckt i allafall :) Visst, jag ska inte ljuga. Jag är inte en så stor barnälskare som ni kanske tror, en del barn etsar sig fast... endel inte :S Så är det bara.

Nu ska vi ut och kolla hur det går för barnen idag, ses så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0