I'm getting there

Haha, måste bara berätta angående förra inlägget... Humlan var inte ute iallafall! Ne när jag skulle in och borsta gaddarna buzzzzzzade det som tusan där inne, blev sketarädd och sprang ut där ifrån. Nästa episod slutar med att Martina och jag sitter i varsitt hörn på toaletten och sträcker upp en flugsmäck (i hopp om att han ska landa på). Till slut gör han det och vi kastar ut smällan genom fönstret, den försvinner med ett buzzzande ljud ut i mörkret sen blev det tyst...


Idag har man varit värsta duktig: inga hål hos tandläkaren, cyklat till pappas jobb (typ evedal), joggat 3 km, ätit sunt (förutom antal mariekex på bilden), ganska effektiv i skolan och nyligen smort på en ansiktsmask doftandes choklad. Ah, ibland ler livet mot en. Hoppas på en bra dag imorgon med, då blir det ridtur på Chic & mer plugg.

Tyvärr körde jag totalt på dagens engelskaförhör, får väl bättra mig lite där kanske. Dags att satsa på samhällen :/

ah :) Hett eller hur xD

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack så mycket (: Din blogg är bra!!

2009-04-29 @ 19:31:35
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/
Postat av: Slaizen

Hahaha, tack själv :D desamma!

2009-05-02 @ 20:12:56
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0