Jag älskar er <3

Jag har aldrig sagt att jag älskar mina föräldrar, nån dag hoppas att jag kan göra det och mena det. Men de gör det inte lätt, och så kallar de oss idioter - vad är inte de?

Jag avundas er som har en stark kärleksfull relation till era föräldrar, som kan berätta allt för er mamma. Ni står henne närmre än kompisar, ni litar mest på er pappa - mer än på någon. Ni har något kan jag säga er.

Tack till er som jag älskar (ni vet vilka ni är). Ni får all min tid och kärlek. Martina, kära syster... jag kommer och räddar dig den dag jag har tillräckligt med pengar, då ska vi bo flott - så långt bort från dårskapen det bara går!

Mina vänner - TACK för att ni finns, ni betyder allt för mig och vet allt om mig. Utan er hade jag bara varit en behållare fylld med aggressioner, nu är jag en individ med kärlek endast till er.

Så en sista gång - Jag Älskar Er <3

Kommentarer
Postat av: JouZ

<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-25 @ 15:52:18
Postat av: JeZ

Massa kärlek till dig, Lisa <3

2009-04-26 @ 14:56:41
Postat av: Martina

Lämna mig inte själv :O

2009-04-26 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0