när tålamodet sviker

På sistone har jag känt att jag ger upp för lätt, inte bra. Jag som brukade va så stark förut, vad har hänt?

Idag fick jag i alla fall nog. Efter att sprungit efter en tjurig häst som vägrar bli infångad, i världens dammigaste hage på den varmste dagen so far i 45 j*kla minuter gav jag upp. Med blödande hälar och damm i munnen satt jag mig i höhäcken och psykade ut hästen istället. Vilket inte heller fungerade. När sen de andra började bli uppjagade och lillhingsten började bli för påflugen gav jag upp och linkade hem.

Hade verkligen velat ha mina fina blommor som Rebecka gjort åt mig nu som tröst, men va ju tvungen att åka hem tidigt för att rida, så jag hann inte få dem :'( Jäkla häst! Förlåt Rebecka, ska gengällda dig <3 vänta bara tills imorgon ;P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Japp, det är mitt egna hår (: Hihi.

2009-05-02 @ 20:12:23
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0