Steka- Steka- Steka

Idag har det varit stranden for hela slanten, stekt en hel del med andra ord :P Jag har klarat mig undan de vasta stralarna, men en del ser ju ut som kokta kraftor xD Namner inga namn men PAULINE! Hahaha xD

Senare ikvall ska vi ut och dansa, va ute igar pa en valbehovlig pubrunda :P Det va jag, Jouz, Jez, AK, Ebba, Tilda och Alex som levde rovare i baren... supermumsiga drinkar och sota bartenders! Enda ackliga ar spanjorerna som klar av en med blicken nar man gar gatorna fram... igar va det en nioarig pojk som raggade pa mig- Laskigt! Tur man inte har blont har iallafall :S

Nu ska vi ivag till en speciell fontan, kommer inte ihag namnet men den ska tydligen vara nagot extra :D Kram salange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0