what's up with the easter bitches these days??

Vart är världen påväg? På min tid som läskig liten påskkärring gick det hela ut på se så läskig ut som möjligt, ge bort fint påskpyssel och få MYCKET godis. Dagens kärringar verkar tro allt handlar om MYCKET GODIS!
In kommer det en drös söta små barn och ger ETT litet papperskort med lite tuschstreck på där de knåpat ner GLAD PÅSK! Och de tror att det ska vara värt godis för tvåhundra spänn?!
Ne det är det sannerligen inte! Men sen är det ju ganska svårt att säga till ett barn att sluta råna mig på godis :S Så de får väl hållas då, men bara för i år. Nästa år ska jag lära dem lägga ner tid på pysslet och maxa sina outfits :P
Så nu har jag sagt mitt för i dag och tänker nu vräka i mig utav det påskgodis som finns kvar (nästan inget)! Peace out!


Kommentarer
Postat av: Jens

Alla små påskbarn kan dra åt helvete=)

2009-04-10 @ 03:46:26
URL: http://jenseek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0