Finaly

Ikväll blir det parteeey i kära gamla Växjö igen, tillsammans med Jess och Beck (Johanna, du kommer va saknad). På tal om Johanna har hon igår börjat sin tvååriga utbildning i Gbg, fick ett väldigt glatt och högljutt telefonsamtal av henne igår. Allt hade gått galant och varit super, vad mer hade man kunnat tro?

I tisdag hade vi i forna Gotteligott en liten samling inför att Johanna skulle lämna oss. Myste i timmar med vår favoritpaj (Kryddig färspaj) och daimglass i mängder :P Riktigt kul och mysigt att prata igenom goda gamla minnen men ändå blicka framåt i framtiden med glädje i tankarna. 

Men tillbaka ikväll, ska bli riktigt kul att komma hemifrån och dansa i mina nya shoes<3 Beck kommer hem ikväll, träffa Jess sen beger vi väl oss iväg till nån kul förfest :) Få se vad för kul människor man träffar ute?

Kommentarer
Postat av: Lisa Martinsson

hej, jag har en tävling på min blogg! Man kan vinna en presentkort. titta gärna in, har kommit lite nytt i min blogg också! :D

pusspuss :D

2009-08-15 @ 22:31:36
URL: http://lisamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0