Jag älskar att jobba!

10 timmar i streck på alerten utan rast eller mat. Japp, så spenderade jag min lördagkväll den 1 augusti. Jobbade på min grannes bröllop i köket, diskade i 10 timmar samtidigt som jag serverade mat och dricka, städade undan, svarade på fyllefrågor och gjorde bröllopstårtan! Är inte det skillat eller vad?

Jag hade faktiskt riktigt kul, jag älskar att jobba. Att ha något att göra och att det ska gå snabbt, plus att pengarna driver en till att jobba ännu hårdare. Varför vill ingen arbetsgivare ha mig då?!

Fast det går ändå framåt med jobbsökandet, plus att min livsplan fortfarnade känns "tummen upp".

Ååååh, längtar man efter sitt eget bröllop eller vad när man är på ett? Vackra klänningar, fest, god mat, underhållning, roliga och nostalgiska tal och bästa umgänget! Åh, vad jag längtar till mitt eget :) Förhoppningsvis komme rjag gifta mig på the Plaza i New York eller ja helt underbart ska det va hur som helst. Exklusivt! Mmmmgrahwn^^

På tal om underhållning, igår stod pappa och hans kompanjon för den. De har tillsammans hobbybandet som spelar nån gång i månaden på bröllop, pubar mm. Så behöve ni ett band som mestadels spelar covers och shlagerhits är de rätt för er! :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni var jätteduktigt. Hoppas vi inte var för jobbiga :-)

2009-08-03 @ 07:44:18
Postat av: Slaizen

Haha, nej då. Ingen fara Lotta, bara kul att se en annan sida av er med, annat än vad man sett tidigare ;) Ni verkade ha jättetrevligt och vi hade det faktiskt med bra för att stå i kök :P

2009-08-03 @ 22:02:45
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi hade jättekul, inte speciellt ofta det blir festande nu för tiden.

Mådde dock inte så jättebra dagen efter :-)

2009-08-04 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0