Liseberg^^

Fredag kväll spenderade jag och Beck på Liseberg, primadonnan sommarjobbar ju där så jag fick gå in och åka vad jag ville helt gratis! Superb! :D Liseberg är verkligen mysig atmosfär och trevligt folk, det finns något för alla åldrar.

Min absoluta favoritkarusell är Jukebox, glada 50 o 60-tals låter som spelar då man slungas runt i en cadilac! Kan det bli bättre? Det tyckte tydligen Becka som släpade med mig till både Balder (hemskt läskig), kanonen (faktiskt cool o skön) och Slänggungan! Den va hemsk, men ändå så gillade jag den. Men den ville jag verkligen inte åka, kände att gråten va på väg men upp kom jag och UPP gick den. Fy fan vad högt den gick :S

Bara för jag va så duktig som åkte allt det läskiga med Becka fick jag en "I love you"-klubba av henne och sen år vi massa lakritsremmar och den mest utsökta glassen på Ben & Jerry IceCreamBar <3 Säger bara Strawberry cheesecake med chocolate fuge brownie, aaaaah LOVE!

Vattenkarusellerna är ju med himla kul, oturligt nog råkar jag alltid få allt vatten i knät, jag var vååååt!

Kommentarer
Postat av: Becks

haha, slänggungorna heter den inte, uppswinget min kära vän :) slänggungorna vågar nog de flesta ;)

tack för en underbar kväll <3

2009-08-13 @ 23:46:52
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0