Oooops! I did it again...

Jag bara råkade hoppa på bussen in till göteborg centrum och strosa runt på arkaden och nordstan. Ne men se där, där låg ju scorett med de där rosa pumpsen med nitar på som jag så länge gått och trånat efter. Vipps så va 500 spänn borta ur cashbössan men ett leende på läpparna var jag utrustad med på bussresan hem igen.

Sitter nu här själv och beundrar de vackra skapelserna, funderar på varför jag inte är ute och skakar rumpa i dem egentligen. Nej, jag sitter barnvakt vilket i och för sig är roligt alla dagar utom lördagar. Tur att barnen är söta och rar i allafall, men testa en försöker de alltid. "Får jag mer godis, coca cola, kolla på Tv, slippa borsta tänderna och gå o lägga sig". Allt ska de slippa, men jag är stenhård med mina principer. Kan ha skrämt upp dem med vad som händer om man inte borstar tänderna, de borstade nämligen tänderna en gång extra efter jag berättat min lilla skräckis om hål i tänderna :P

Nu väntar jag bara på att Rebecka ska komma hem så vi kan kolla på film :) Natti natti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0