"the RING OF DEATH"

Rebecka i telefon: "Asså pappa fattaru, det är the RING OF DEATH!"

"What the heck?", tänkte jag vad är det frågan om? Hon lät helt exalterad, hon va förkrossad fick jag senare höra. "The Ring of DEATH" är tydligen inget coolt TV-spel som alla vill spela utan tydligen ett uttryck för när själva tv-spels-konsollen dör! :S 

Snabb förklaring: när lampan som i friskt tillstånd på tv-spelet lyser grönt blir till ett ihållande rött sken är det ute med konsollen... Alltså, the ring of death (rött sken). 

Så för er otekniska icke tv-spelandes töntar (^^) där ute, hoppas ni lärt er något för det har jag :P

Kommentarer
Postat av: linkan

x-box säger jag bara, rena skiten

2009-08-28 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0