treklövern BFF!

En hög minnen ligger på min säng, i form av fotografier från svunna tider, tuggummipåsar, shackpjäser, eluttag och en väl tilltagen kortlek fylld med namn och minnen. 

Hade bästa kvällen med Moa och Rebecka, man kan inte tro att vi känt varann så kort tid. Allt vi varit med om på bara ett år som nu tre år senare fortfarande håller oss samman. Kommer sakna de något så otroligt! All spontanitet, åka iväg för att äta kina sådär och sedan gulla med kattungar och läsa K-märkta papperschattar... 

Ni är bäst ch jag önskar att jag alltid kommer ha er med mig <333

Sorry, typ enda bilden på Becka jag har :S

Kommentarer
Postat av: Becks

HAHAH vad är det för en gammal bild? :D

vi kommer alltid finnas här, tack själv <3

2009-08-20 @ 13:44:40
URL: http://vildlycka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu vet jag, tack för avslutet det var det jag behövde

2009-08-24 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0