Roadtrip á la Blekinge

I förrgår var jag som bekant i Blekinge,  följde med på en miniresa tillsammans med mormor & morfar, mamma & syster plus mostrar och kusin. En ganska så trevlig dag måste jag säga, medans de "vuxna" åkte någon båttur gick vi "young folks" i Karlskrona på lite shopping. Hittade ett neonrosa flätat midjeskärp och ett par söta blå tygskor, mycket nöjd lite nere för kontot är länsat :/

Jag, kusin Lovisa & syster Marty


Åt sedan brunch i Kristaniopel och fikade, fikade något riktigt sjukt. Eller inte supersjukt men pepparkaksglass (!) har ni hört nått eller smakat nått så konstigt? Det va kulglass med pepparkakssmak, det smakade verkligen precis som äkta pepparkaksdeg gör... Supergott! (Jouz, det måste du verkligen smaka) :P

Fick köra dit och hem, alltså både landsväg, motorväg, enskild väg, grusväg, stadskörning och mindre samhälle. Ganska mycket olika övningsområden, eller hur. Gick super, fast att jag hatar morfars bil. Ska aldrig köpe en Nissan i hela mitt liv, jag vill inte ha en om de så kastade den efter mig!

Kommentarer
Postat av: Martina

Men min kladdkaka då! :O Den var inte att leka med :P

2009-08-05 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0