Work it, work it!

Idag har jag jobbat, på en kinarestaurang. Iordningställt buffén, plockat av bord, städat toaletter och andra vrår, lärt mig balansera tallrikar (nästan) och redan tröttnat på det. Jag är tydligen ingen köksmänniska! 
Men ska jobba här denna vecka sen får vi se....

Har tyvärr fått tacka nej till en kurs i Linköping på grund utav finasiering (jag är fattig: surprice!) och fått två intresserade familjer från Danmark och England som kanske vill ha mig som au pair :P Hihi!

Vet inte vad jag ska göra, vill ju säsonga i sälen med . . . Jobbiga beslut att ta bara på en kort stund :S

Nu måste nått kul snart hända mig, överraska mig! Ta mig med storm, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0