I <3 NY ----------- NOT!!! EVER!

Tre dygn, 32 h flygtid, 28 h väntetid, ingen mat, inget vatten, ingen toalett, urinvägsinfektion, knä och ledbesvär, massa pengar fattigare, massa erfarenhet som aldrig fick upplevas, massa dumma polismän, poliseskort, bakvägar på flygplatser, strippat inför konstapel, kissat i ett rum med annat folk utan väggar, visiterad, galonkudde och metallsäng, handklovar, inga lovade telefonsamtal, föräldrar som inte vet vart deras dotter är, berövad på pass mobil och pengar... did i mention att jag satt i arresten på New Jersey? Tillsammans med en jättetrevlig tjeckis tjej (Sarka) och en annan kille, tur man hade någon att prata med i allt elände. Min usa-resa började och slutade inte riktigt som jag ville. Men jag har i alla fall fått åka över Brooklynbridge, sett feta amerikaner som vaggar fram, två mormoner och bara fått kasta ett ögonkast på min älskade Becka...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj,lät inte så trevligt,dock ser du ganska glad ut endå. Hur kom det sig att duhamnade där? :O

2009-12-09 @ 19:14:16
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0