merry fucking xmas

Jag är en sån person som älskar vintern och framför allt julen. Alla dofter, smaker, färger och toner. Pepparkaksdeg, lussekatter, knäck, en jäkla massa chokladkartonger och julmust med tomteskum i <3

Varför ska en del förstöra hela njutningen med att stressa och trigga upp alla andra bara för de lider av dålig planering?? Varför inte pynta, baka och jullshoppa de första två adventshelgerna för att sedan bara mysa?

Nej nej, för allt i världen låt oss inte göra det! Nej nej, det är mycket vikitgare att dra ut spisen resp. kylskåpet och skura väggen bakom dem, jag menar vem faen kollar bakom spisen?? (skulle vara mormor, men vem annars?) Torka alla skåp (ovanpå slåpen, dammsuga takbjälskarna och rensa källaren). WTF?! Låt mig njuta!!

Jag städar i alla fall inte extra inför julen, nej jag pyntar och myser varje dag. Slår in paket och sjunger falskt i bjällerklang. Tyvärr råkade jag jobba som en idiot så jag halkade efter med julklapparna men jag är klar och nöjd även detta år :) Julen är här och jag tofflar inte för vresiga morsor som ändå klär om granen när barnen fått uppgiften! GOD JUL!




Kommentarer
Postat av: pao

mina julklappar är inte så snygga :O see you tomorrow xoxoxo

2009-12-24 @ 00:18:20
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0