She's home!

Körde i ilfart till Alvesta, höll på att röja en cyklist ur min väg och försökte klättra ur bilen med bältet på. Så ivrig va jag att få krama och pussa min underbara lilla flicka som är hemma igen! REBECKA! <3 Fortfarande lika söt och bästaste! Satt hos henne till halv 1 på natta och bara pratade (lyssnade på annat prat med) och fick en o annan väldigt omtyckt present ;)

Min kära Paul ringde idag med, saknat enormt! Så skönt att hon tog sig fason och inte kastade sig över mig med frågor och verkligen lät mig landa efter det som hänt. En del gör inte det, och det kan vara lite jobbigt. Hoppas ni förstår.....
Idag städas det i garderoben och jag ha faktiskt packat upp min resväska :)

Kommentarer
Postat av: JouZ

<3 <3

2009-12-07 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0