Tack sötnosar! <3

Se så kreativ jag varit idag, snygga retromuggar eller vad? Helnöjd :) Har även ridit en lång skogstur på hispiga pållen, inte kul att möta en rullskideåkare på det nervvraket :S Men det gick bra, nu ska jag köra in till stan och hämta min älskade Rebecka som kommer HEM idag. Ni fattar inte hur mycket jag har saknat henne, kommer pussa ihjäl henne! Tack till mina underbara vänner som stöttat mig genom denna tuffa vecka som jag haft. Det har inte varit lätt men ni lättade helt klart upp den. Jag lovar att ställa upp likadant för er om det någonsin behövs, ni finns alltid i mitt hjärta! Fick ett litet paket av sötaste Tilda i veckan på posten, det värmde. TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0