Allt detta **** hår

  Sitter och plockar ögonbrynen, detta måste vara en av världens tråkigaste sysslor. De där små håren är ju minismå och skitsvåra att få tag i, sen växer de ju ut på sekunden så man måste göra om samma sak igen nästa dag. Gör ont ibland med, de som sitter riktigt djupt. Men vill man bli fin får man lida pin :P
  Sen ska vi ju inte tala om allt annat hår som också ska bort :O Fan vad jobbigt hår är. Överallt är det ju med typ, och det på huvet vill ju aldrig göra som en själv vill ju. Ne, förbannade hår!
  Säger då det, den dagen jag blir rik ska jag gå på salong och så får nån annan stackare göra det istället. Plocka, vaxa, klippa... You name it! :D

  NU ska jag ner till stan och hämta min balklänning, undrar hur den blev:) Sen är det jobbet och fest som gäller resten av dagen ! See u...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0