Blått minne

Innan jag skulle duscha i morse sprang jag runt i Johannas lägenhet och letade efter en handduk, jag visst att jag hade lämnat några i en påse en gång för sånna här situationer. Till slut hittade jag påsen, det enda kruxet va att den enda handduken som låg där i va en miniliten handduk, en sån man torkar händerna på.
Men men tänkte jag, den får väl duga då om jag inte skulle vart tvungen att lufttorka, så jag tog den men mig in i badrummet. När jag sen vecklade ut den lilla märkte jag att den va helt fylld med blått bläck! Wtf? tänkte jag, sen kom jag att tänka på en väldigt kul efterfest nån gång i höstas. Utspelades i "hisslägenheten" som alltid va lika imponerande med utsäkt vin i en blå flaska som jag sååå gärna vill veta namnet på.
Det hela gick ut på att en bläckpenna hittades på ett bord och när jag sen vaknade dagen efter hade jag teckningar på både rygg och bröst :O Vi ska bara inte tala om ansiktet, jag kan bara säga McDonalds M! :S Haha, en kul kväll jag inte kommer glömma i första taget, man borde egentligen skriva ner allt roligt som händer ute... Tur att man har bloggen nu då xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0