Bröst

Nu får ni inte tro något men jag tycker bröst är jättesnyggt, alltså jag är inte leb eller nått. Det finns många som kan intyga det, ne det lät lite fel men ni fattar vad jag menar. det är så kvinnligt med bröst och kläder blir så mycket snyggare (på de flesta endel passar i små bröst). Men jag själv skulle ju inte tacka nej till en storlek större. I med att man är så liten vill man ju ha något att visa upp så folk fattar att man inte är minderårig! Det är faktiskt jobbigt att va så här liten. Inga kläder passar, alla tubklänningar hänger i midjan för inget håller det uppe. Men det är konstigt. För några år sedan slår jag vad om att jag hade större, vart tog de vägen? :O Jaja, jag får väl stoltsera med min midja då och höfterna... Hahaha väldigt troligt. :'(

Tillbaka till ämnet, för någon dag sedan låg jag och min syster och pratade, vi kom in på ämnet bröst. Höll på att tjabba lite om vem som hade störst utav oss, vi har fortfarande inte kommit fram till vem som har störst eller inte. Jag hävdar förståss att det är jag. Kommer ihåg att jag och ett par kompisar hade en liknande diskussion för några år sedan, vi mätte t o m. Om jag inte minns fel kom jag andra störst, det ni! Det trodde ni inte va, tror de krympt nu på senare dag :S Det är konstigt vad bröst väcker för diskussioner, då blev också två väldigt upprörda när det insåg att de hade minst. Men det spelade ingen roll sa det. Hahaha, goda tider det. Ska vi göra en ommätning eller vad säger ni tjejer? ;)

Anyway, vi låg där och gnatade. Hon har bredare rygg än jag, därmed större kupa. Men det går hon givetvis inte med på, så därför drog jag in en bröstexpert i ämnet. Hon kan bröst vill jag lova. Vet inte varför jag sa det, ville antagligen trycka ner lilla "imaginary boobie-queen" i bottnen, men min kompis har faktiskt 80-85 D! Oj vad hon blev paff, det va som på film. Tuggummit trillade ur munnen på henne och hon blev helt till sig. Skojjar du?! Är det sant? Vem är det, är det....?
Oj, vad jag skrattade. xD

Så nu ber jag till Gud varje kväll om större eller ska jag starta en fond för att samla in pengar till enframtida operation.  Vad tycker ni, kommer ni bidra? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, du är ju inte klok. Läs på om bh-storlekar, Lisa. Du kan inte det där alls! Jag ska visa dig nångång! :D

Men bara så du vet.. 75 D och inget annat, jag vet ju att ni snackar om mig xD

2009-02-18 @ 13:50:15
Postat av: Martina

Nu blev jag faktiskt lite lessen. Jag har större bröst. Du får leva med det bara. Suck it up ffs! xD

2009-02-18 @ 21:18:51
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Becks

Hahahahahah! ja det var tider det ;)

2009-02-19 @ 01:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0