Bugg <3

Äntligen dax för dans igen! I kväll tog Jessica bilen och jag fick skjuts (haha hon vågar inte annat) och det va så skönt att slippa cykla upp till arabygatan :)
Dansen gick idag så mycket bättre också, kände mig riktigt bra faktiskt :D Dansade med Leif (lärare på Teknikum) han tyckte jag är en naturbegåvning (YEI!, Ja jag vill skryta lite). Det va så kul att höra, hela jag växte med nån decimeter kändes det som. Och extra längd behövs ju alltid :P
Sista momentet skulle va ett intimt sådant, sa ledarna.
-Oh no,tänkte jag. Dansade med en 55 +:are som inte såg eller luktade allt för roligt. Groose!

-Ja, nu kollar ni varann djuuuupt in i ögonen och går så nära varandra det bara går. (INTE närmre än detta tänkte jag).
-Sen sträcker tjejerna upp armarna och killarna ut sina och så omfamnar ni varandra.
-NejNejNej! Inte alls så jag ville avsluta passet, iaf inte med den gubben :(

Men det va bara att bita ihop och se glad ut :S
På onsdag ska Jessica och jag gå på ungdomsbuggen och foxtrot hoppas jag med på. Något jag alltid velat testa :D
Men nackdelen med ungdomsbuggen är att vi är äldst, och det är väldigt jobbigt när fjortonåriga pojkar står och kollar ner i urringningen (inte för att gubbar är bättre, men de tar iaf bort blicken när man ser att de kollar) :(
Jaja, vi får väl ta med knogjärnen då ;P

Kommentarer
Postat av: JeZ

Du är en naturbegåvning, Lisa! :D

Det ska ändå bli kul med ungdomsbuggen på onsdag, men foxtrot är jag mkt skeptisk till! :P

2009-02-09 @ 22:34:55
URL: http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0