Delete?

Nu har jag raderat alla mina sms, okej jag har sparat vissa speciella minnen. :D Men det va hårt när sms-minnet blev för fullt så man fick radera några guldkorn :( Men egentligen hur ofta läser man sina sms sen när man fått dem, ska möjligtvis vara dagen efter en natt när man inte riktigt kommer ihåg vad som hänt. Då kan man ju ibland bli lite förvånad över vad man skrivit och vilka som skrivit till en :O Men det är alltid kul att läsa alla knäppa sms man fått av typ Vääldigt fulla personer! Fick ett riktigt kul obegripligt av Beck i lördags, skrattade tills jag nästan dog!
Jaja, nu är de borta iaf :'( Skicka nya nu! :P

Kommentarer
Postat av: Becks

Jag är oskyldig :D

2009-02-07 @ 21:14:36
Postat av: Jessica

HAHAHA xD

Rebeckas sms va ju riktigt roligt ;)

2009-02-07 @ 21:38:11
URL: http://jessicalindh.blogg.se/
Postat av: Ellie

usch, jag hatar att ta bort sms.. vill inte ta bort nårra alls! xD

2009-02-08 @ 10:54:52
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0