Eeeeasy peeasy lemon-squeezy xD

Så nu har jag gjort det igen, drattat på ändan. Men idag var det faktiskt inte mitt eget fel. Nej det är nämligen så att min kära pålle, som haft ett väldigt förlängt jullov, har blivit igångsatt idag. Här pratar vi energiknippe utan dess like, han må vara 20 år men beter sig som en 5-årig hingst. Idag studsade han och taktade som bara den,
höll på att bli galen på honom.
Efter ett tag kom vi till världens isgata, ett decimetertjockt lager is täckte hela vägen. Där tänkte iaf inte jag sitta på hästryggen om vi skulle gå omkull tänkte jag, så det va bara att hoppa av och leda skrället en bit. Allt gick bra ända tills typ tio meter innan jag skulle sitta upp igen, då rycker han till med huvvet och mina fötter bara far undan för mig. Trillar pladask ner och sätter mig hårt på rumpan på stenhård is och kallt vatten (aaaoch!) och han ställer sig på min jacka. Fattar ni hur nära det va att han krossade min hand med sina 600 kg?! :O Riktigt nära!

Min


Så nu ska jag bara sitta inne idag och kolla let's dance, Martina har sina tjejkompisar här idag. De ska på club Bella, orättvist att de ska ut och inte jag :'( Får trösta mig med att jag ska ut imon då :PSka iofs ut på en ridtur på morgonen med så vi får väl se om jag dör eller inte ;)

On the road again xD

Kommentarer
Postat av: Martina

Du hade ju kunnat följa med om du velat! =D

Hehe Chic var jätte pigg idag när jag oxå red han. Taktade hela tiden :P Söt e han ialla fall!

2009-02-28 @ 21:42:53
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: paul

RAMLA INTE!! idiot. I know this was going to happen ...

2009-03-08 @ 14:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0