Expediter

Nu va det ju så att jag tappade en lins, så jag har gått omkring lite halvblind sådär i tre dagar nu. Men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gått och köpt nya. Givetvis hade dem inte min sort hemma såjag får vänta ytterligare en vecka på dem :O Som tur va hittade dem ett överblivet par, yei! :D Kruxet va att de dubblade priset på dem när man bara köpte ett par, så jag blev tvungen att betala 75 kr per lins! Fatta hur dyrt det är, 150 spänn för ett par när tre par kostar 325! Nä, då blev jag riktigt sur faktiskt, sen blir det ju inte bättre att personalen inne på Synsam är så snorkiga där tycker jag :/ Förutom en kille som är mycket trevlig, han är verkligen go och mysig. Det borde ju va ett krav för att få jobba i butik att man är trevlig. Det är likadant med tanterna på Lindex och H&M, dem är verkligen de suraste surkärringar jag träffat. Inte ett leende på läpparna alls! Ne, är man expedit får man sköta sig tycker jag. Annat skulle det vart om jag skulle stått där såklart, haha då pratar vi charm ;) Hehe, vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0