Fulaste ever!

wtf?

Min cykel är både ful och värdelös!

Ja, inte nog med att växlarna inte fungerar och hela cykeln är helt fel tekniskt konstruerad så är givetvis stänkskyddet för kort så jag är helt prickig efter en cykeltur :( Så jag bad pappa att fixa till den och ni ser ju själva att han varken har känsla för stil eller färg! Hans förklaring va att han trodde min cykel va röd (!). Hello, såg du inte att cykeln va G-R-Ö-N när du höll på med den?
Då tyckte han jag blev lite kinkig och hotade med att göra såhär  ---->  mosad cykel

Tydligen hade han tråkigt på jobbet, just då hade han mosat en utav våra gamla cyklar under hjullastarens skopa :S Ni förstår att jag knep igen, fast jag skriker inombords. Alla skrattar åt min cykel! :(

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah jag skrattar med :P

2009-02-12 @ 20:15:25
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0