Ge er inte!

Visst är det jobbigt när man är säker på något men ingen tror på en?
Detta händer mig jämt och ständigt, något som brukar komma tillbaka är om en specifik pizza. På skola vi brukar gå till för att äta är en utav stans restaurangskolor, mycket god mat och fräscha lokaler. Dock är eleverna lite sega
Jag hävdar att vi någon gång i ettan fick pizza, kommer så väl ihåg vart i salen jag satt och åt och vilka som åt med mig. Pizzan var himmelskt god, jag gillar inte ens pizza. Men ingen vill medge att de faktiskt ätit den, detta gör mig så frustrerad Jag är stensäker på detta. Men känner att efter snart två år kämpat hårt gällande frågan börjar jag ge efter mig. Kommer säkerthända en dag, då som dejá vu :S Det är väl den att man ska ha så svårt att ge med sig, måste öva på det. Ibland lönar det sig faktiskt, även om man ska hålla fast vid det man tycker så är en del förslag ändå bättre. Men kämpa på, ger er inte för att säga er sak!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, den pizzan :P

Roligt att de bara är du som minns den, önskar att jag hade vart med och delat den samkupplevelsen :P

2009-02-25 @ 21:40:56
Postat av: Dress Like a Princess

Jajjemän, åker om 1 vecka :) Det är verkligen en dröm

2009-02-26 @ 19:31:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0