I <3 Driving

Har precis kört till Dädesjö kyrka och vänt med mamma. Skitkul att köra, fast de tycker jag kör lite för fort ibland. Man märker ju inte när man står på gasen, det är ju så kul när det går fort :P
Fick riktigt bra kläm på mötet mellan koppling/gas idag, mjuka smidiga byten och ganska okej inbromsningar. körkortet here I come!
Fick faktiskt prova att parkera och backa, wei! Inkörningen till Kårestad från 25:an gick med som smort :D
Okej sista stoppet va kanske inte det bästa, jag kanske glömde stänga av bilen innan jag släppte upp kopplingen kanske. Vad vet jag? Klarade mig iallafall med några decimeter från att köra in i verandan... Ooops!
Mer körning i morgon väntar, nu ska jag ut i skidspåret med Paul och köra skiten ur henne tänkte :D

                                                              :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0