Jobb, Jobb, Jobb

Har nu jobbat klart för denna veckan, 4 ggr totalt 30 timmar har jag sålt korv denna vecka! Kan jag säga mer än att jag spyr på korv, har inte ätit korv på 6 år nu för det är så jäkla äckligt!! Men kom gärna och köp av mig :)

Man kan ju tänka sig att mitt jobb borde vara väldigt socialt, och visst det är det man har ju typ 400-500 kunder varje dag. Men med kö hela tiden hinner man ju inte dirket stå och prata med alla kunder, så nu i helgen när jag fått små minibesök då och då... Riktigt kul! Som tur är har det inte vart nån kö just då så jag fick stå å småtjata lite :D

I lördags kom Mias och Emil förbi, trodde de va i Norge så det va lite kul å se dem när man va helt ensam sådär :(  Idag har det med kommit en hel del, Pauline och Joel bland annat :P Har dock inte sett nånting idag, hm igår låg jag i soffan och kollade på Office orkade inte följa med ut va helt off. så när ja typ halvsov tog jag av mig linserna och trodde jag la båda i linsburken men tji fick jag, hittade den ena på golvet i morse helt snustorr :S Så det blev till att bara ha en lins i idag, gick ju sådär... har bara sett på ett öga helt suddigt så lite snurrig i bollen är man ju idag :/

Nu ska jag va ledig i alla fall en helg från jobbet, ska bli så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0