Julen ÄR slut nu

Idag var jag uppe med tuppen så att säga :) Väldigt stolt!
Kände att det va dax att plocka ned det lilla julpyntet jag hade, fast det kändes lite fel att plocka ned att nu när det är snö ute plus att det är alla hjärtans-dag nästa helg (då ska det ju va rött).
  Men ned åkte det iallafall. Sedan släpades dammsugaren fram för att fräscha upp rummet och toaletten, är jag inte duktig på en söndag och allt? Nu ska bara en maskin tvätt in också, fast det får mamma göra... Jag vet "tyvärr" inte hur tvättmaskinen fungerar, och måste säga att det känns lite onödigt att lära sig hur vår fungerar nu när jag snart ska flytta. Då är det bättre att lära sig den nya :P Så resonerar jag, end of discussion!
  Oj, måste skynda mig ska äka och träna alldeles strax... har världens träningsvärk i ljumskarna sen igår, usch då ur ska detta gå?? :S


 nu är det borta :( Det röda bandet fick iaf va kvar tills nästa helg :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Du städade ju inte alls på ditt rum och toaletten. För jag städade på toaletten. Ljuger du för dina trogna läsare? Fy på dig... :@

2009-02-08 @ 18:30:07
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0