Min tisdag på sportlovet

Började dagen klockan nio när jag övningskörde med morfar in till stan. Första missen va när jag skulle ut genom grindhålet, glömde visst svänga tillbaka på vägen så jag körde nästan in i vårt stenstaket (I rock)! Men jag skyller på att jag inte är van vid bensinbilar :P

Sen körde jag en mil i Araby golfbanas skidspår, jättefina spår och bra terräng. Dock fortfarnade öm i knäna så jag passade mig för att trilla. Alltså jag körde inte bil i spåren, om ni inte fattade det. Samtalade lite med ett äldre par som åkte skidor efter mig. De va mycket imponerade av mig, utav tusen lediga skolungdommar va jag den enda som va ute och åkte skidor. Hehe, lite stolt blev man ju. Ska ju inte nämna att jag satt uppe halva natten vid datorn för dem då ;P

Sedan körde jag ända från Räppe runt Öjaby, Nöbbele, Rottne och nått annat ställe. Småvägar, samhällen, rondeller och landsväg. Gick superbra, inga större tabbar utan allt gick som smort. Fick bara motorstopp en gång, inte dåligt för att vara andra gången med den bilen...eller vad säger ni? ;) Riktigt nöjd är jag iallafall, känner att bilkörning är något för mig.

Mat hos mormor och morfar, alltid lika gott som vanligt :D Sen hände det konstigaste på länge. Fick sms av Jessica som befann sig på skolan med Johanna :O På vårt sportlov satt dem i skolan! Jag bara wtf gör ni där??
Förklaring: de hade tydligen missat något viktigt i ett papper och nu bad dem mig skriva på det. Ska inte skylla på er, ni är så duktiga! <3

Nästa stopp: Jobbet.
Blaha, vad tråkigt det va att jobba idag... inget folk alls och va superhungrig också. Höll verkligen på att dö av hunger, hade inte ätit på åtta timmar. Så då gjorde jag något jag inte är stolt över; jag köpte en korv :S Fy vad äcklad jag är, blä vad det är äckligt. Ska bara gå och spy upp den nu ;) Ne jag skojjar, nått sånt skulle jag aldrig göra.

Nu ska jag in i duschen sen tänkte jag krypa ner och vandra in i de ulliga drömmarnas värld.

God natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0