Min stackars cykel

Ville bara skriva ett inlägg om en utav min käraste ägodelar, mina cyklar. Tre stycken står i mitt namn, en mountain bike för att cykla till bussen på där hemma och en "tävlingscykel/racerbike" för cykelträningen under sommarhalvåret (det är skitkul att cykelträna ni som inte gjort det) Älskar farten och utmaningarna :P
Sen har vi ju den som används flitigast; mormors avlagda cykel som nu avtjänar sitt straff som min stadscykel. oj vad den stackaren har fått stå ut med mycket... Den flyttade in till stan för ett halvår sedan ungjefär en kylig dag i september. Kände att jag va tvungen attha en cykel inne i stan i med att jag bor där så ofta plus att jag då nyligen cyklat in i en stolpe med mormors så jag vågade inte låna den mer :S

Första äventyret hände en natt när stackaren blev punkterad medans jag roade mig på oléo och kontorsfester :D Blev jätteförbannad att han blivit vandaliserad så första natten i stan. Sen har han blivit pinkad en gång till :O Vad är det för fel på folk som öppnar ventilen eller ounkar cyklar?? Hur kul är det på en skala?! Vavava!!
Nu har kylan gjort så att växlarna inte funkar och stänkskärmen är på tok för kort så var enda gång det är en aningens blött ute ser min rygg ut som en dalmatin om ni fattar ;(

Igår lånade Jens cykeln ner till stan på natta, har inte sett till den än så undrar hur det gått? Hoppas verkligen han blev vääl omhändertagen :)

Kommentarer
Postat av: JeZ

Jag lovar att din cykel mår bra. Den står här utanför min dörr tsm med Johannas racerhojj ;)

2009-02-01 @ 21:25:17
URL: http://jessicalindh.blogg.se/
Postat av: Jens

Jag tog hand om den så gott jag kunde, du får skicka faktura annars;)

2009-02-02 @ 05:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0