@ MSN

Msn- världens största och bästa kontaktnät? 

Ja, faktiskt ändå. Man kan verkligen snacka med folk över hela jordklotet och aldrig tappa kontakten. Just nu chattar jag med en gammal kompis jag inte sett på länge, då är det kul att uppdateras lite vad som hänt det senaste året. Det kanske är ett fel med msn, man chattar och träffas inte i verkliga livet. Man blir ganska så asocial ändå när man sitter vid datorn. Det går bra att skriva vad som helst med sen när man träffar folk har man nästan mist förmågan att föra sig i livet :S

Jag har altid hatat när folk har sin stauts som "inte vid datorn" eller liknande på. Va inloggad eller inte! Men så skaffade vi bredband, efter flera år av tjat. Helt plötsligt va jag en utav de som ställde in statusen på "inte vid datorn" eller "upptagen". Tänk vad man förändras fort. Så jag ber om ursäkt till er som jag skrikit på, men jag tycker fortfarnade ínte om när ni har datorn på hela dan och inte är där!
 
Så nu har jag sagt mitt och ska logga ut, dax att sätta sig med pennan i hand istället (om jag kommer ihåg det speciella penngreppet) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0