Mumma <3

Är hos Paul-Patty och hennes mamma (min älskade faster) har gjort chokladsås exclusevly for me :) Den är så god, jag kan dricka flera liter av den känns det som (fast jag har bara ätit tre portioner nu faktiskt). Undrar vad hennes hemliga ingrediens är?
Himla god är den, glass och hemmagjord chokladsås slår allt. Sen kan topprestaurangerna stå där med sina vackra skapelser för hundralappar men den chokladsåsen alltså- to die for! Älskar min faster Stines, hon är bäst! Snällaste ever och mest kreativ när det gäller efterrätter. Så nu hör ni: efterrätter får mig på fall ;)

Kommentarer
Postat av: JeZ

Kanske bjuder du med mig dit nångång snart då? :P

2009-02-09 @ 22:36:20
URL: http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0