"Olyckan" kommer aldrig ensam

Kommer ni ihåg när jag rensade ur min garderob för ett antal veckor sen? De kläderna råkade hamna på mitt golv i rummet och sen åkte jag iväg i omgångar så de låg lixom där. Nu är det så att min mamma bestämde sig för att lägga in dem i min garberob igen. Varför, Varför??
Inte nog med att jag är tvungen att sortera igen så la hon dem helt fel så det är värsta oordningen där nu :( Inte bra, så nu ligger hela innehållet i hallen istället när jag försöker få det iordning igen. Synd bara att jag inte kan sitta på svullna knän nu så jag måste stå helt dubbelvikt. Det är SÅ INTE min dag idag. Slår vad om att jag kommer upptäcka nått hemskt snart bara för att spetsa olyckan ytterligare.
Wish me well


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja för nu har JAG lagt undan dina kläder!!! :@ För du störde ju inte dig så mkt på dom, men jag gjorde det i och med att dom låg utanför min garderob så jag inte kom in i den!!!

Vänat du bara, när du minst anar det så ligger min klädhög utanför din dörr!!!

2009-02-17 @ 17:18:47
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0