Projektdagar

Så äntligen har vi fått tre projektdagar från skolan, tre hela dagar att bara ägna till projektarbeten. I mitt fall UF-företaget Gotteligott :) Det här var verkligen välbehövligt för oss, bara idag känns det som vi fått en hel del gjort. Vill ju inte avslöja för mycket men kokboken kommer mycket troligtvis bli suveränt snygg alltså! HoppasHoppasHoppas!
Idag arbetar vi sent, för att bli klara denna vecka med den. Sen är det bara att beställa ett ex ;)

Måste ju bara nämna att jag övningskörde i morse på pappas jobb, skitkul. Jag älskar att köra bil, känner mig så mäktig. Idag fick jag sladda lite, det va ju med kul när man är med på det sen så där överaskande i framtiden är det väl inte lika kul kanske :S Få se vad som händer nästa gång, måste börja plugga mer teori nu :(

Fasen med, nu sitter jag här igen och glor på Dagboken. Kommer alldeles strax börja böla som en kossa eller nått. Bäst jag slutar så jag inte kortsluter tangentbordet :O

God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0