Sleepy Zzzzzz

Jag behöver verkligen sova! I måndags sov jag i och för sig elva timmar, har inte sovit så länge på ett år eller nått. Sen igår fick jag reda på att jag slapp jobba idag på förmiddagen så då tänkte att nu jäklar ska jag sova länge. Men tydligen tyckte inte kroppen det, trots ringar under ögonen och dyl. Kunde verkligen inte sova igår och vaknade idag vid halv nio. Inte sovit nått alls nästan. Vad är det för fel?? Det är verkligen alltid så när man är trött och vill sova. Hjälp någon, varför kan jag inte sova? Måste va något i huvudet som är knasigt :S
Så bara för att trotsa har jag fortfarande pyjamas på mig och har pecis ätit värsta gourméfrukosten. Omelett och grillade mackor och massa sallad :P Jättemumsigt!
Har även hunnit med att rensa garderoben igen och plockat iordning på mitt rum, visst är hon duktig? ;)
Nu ska jag bara packa inför helgen sen ska jag in till stan och dansa lite bugg med Jessica. Sedan väntar myskväll med Beck och Jez. Kanske Jouz med, vi får se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Jens

Det är en konst att kunna sova, ett tips är att vara vaken länge;) Jag vaknade nyss:P

2009-02-18 @ 13:26:11
URL: http://jenseek.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska bli mys! <3

2009-02-18 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0