Soffpotatisar

Egentligen skulle Jessica och jag på bugg ikväll, men ligga i soffan med Mamma Mia på va ju mycket skönare :P Så nu har vi flyttat över till hennes säng istället, ännu skönare och kollar på filmen en gång till (sing-a-long versionen) hur sjukt är det inte vad man ger upp för en film? Men vi skyller på att vi är sjuka idag :S Att man kan kolla på samma film två gånger i rad också, snacka om att slösa bort livet. Martina och jag är verkliga Dirty Dancing fantaster, kan alla repliker utantill. En natt satte vi på filmen två gånger i rad då med, stannade mitt i eftertexterna och spolade tillbaka till början. Gick ned och gjorde en muffinssmet som vi slaskade i oss där mitt i natten---VULGOS!
Nu ligger vi här och väntar på att Becks ska komma med en kladdkaka snart :D

Kommentarer
Postat av: Jens

Alltså lisa går inte kolla på samma film två ggr om.

Det går inte....:S haha

2009-02-19 @ 02:25:49
URL: http://jenseek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0