spendera, spendera

Igår halkade jag och Jessica runt på stan med shoppingkassar under armen :D Det va så skönt att komma ut efter att suttit vid en dator i typ 9 timmar kändes det som. Så vi tog fram stora plånboken och spenderade MONEY!
Jessica  fyndade ett par jeans på Aima för 100 kronor.  Expiditen missade nämligen prislappen som satt inne i byxan som var betydligt dyrare än hundra, så då blev vi lite glada haha. Jag hittade lite på H&M med som dessutom hade 20%! En byxdress som satt perfekt och en kjol (marint inspirerat) för inte en alls för dyr peng. Tanken va att en ny bH skulle följa med i påsen men det va ingen som riktigt passade. Vi hade däremot ganska kul när vi provade behå:arna. Kan ju säga att jag och Jessica inte har direkt samma mått Hehe xD 
I morgon måste jag in på Gina och köpa en grej, längtar...

                                                      perfekt till våren och sommaren         
                                                        lovely, but tight            

Busvisslade blev vi också på, alltid lika kul! Killen va en från min förra parallellklass, men han verkade inte känna igen mig...som tur var :P
Sen var det några blondinkillar som frågade efter klockan på stationen, och de verkade ju inte kunna klockan heller. Så vi skrattade lite åt dem med, lite elakt jag vet.  
Vädigt kul hade vi iallafall, tack för det Jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0