Syster Yster

Okej, nu har jag inte varit hemma på länge och det är inte det att jag saknar mitt hem eller jo mina saker förståss. Men jag saknar min lillasyster som jag har så kul ihop med :D Förstår inte hur hon klarar att bo här hemma utan mig, måste va dödstrist!
Ne jag saknar verkligen henne, vi har så kul ihop. Helt utflippade är vi, tror ingen fattar vår humor förutom vår kusin pauline då xD Hon är lika crazy som vi. Måste ärvt det från pappa, han är med helt knäpp! Eller Nicklas är med helt sjuk, säger bara "My dick" :O
Idag fick vi i alla fall ett mentaly breakdown när vi tog fram kameran. Hoppade runt så det silade sågspån från taket och vaserna skallrade. En del bra bilder blev det men mest roliga fast fula :P Sen tog vi fram tejpen och det va ju med kul, haha.. Lekte mentalpatienser :S Här har ni ett axplock, måste verkligen åka hem oftare.

Martina crazy

haha  mentala  love u, i want u

Kommentarer
Postat av: Martina

Så tar du den fula bilden på mig överallt xD

2009-02-10 @ 20:10:34
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0