The Notebook <3

<3<3<3<3<3

Filmen följer ett ungt par som möts som tonåringar och återförenas efter andra världskriget. Deras historia berättas för en kvinna på ett ålderdomshem av en gammal man som besöker henne regelbundet för att läsa historien ur en anteckningsbok.


Ahh, kom hem idag efter skolan när Martina satt och kollade på denna underbara film: Dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta. Blev ju såklart fast där i soffan i två timmar med tårarna sprutandes ut ur ögonen. Världens chic-flick men jag ÄLSKAR den, det går bara inte kolla på den utan att gråta floder. Inte nog med att storyn är hjärtskärande så är ju bara Ryan Gosling för snygg alltså! <3 Vilken passion, ne jag kan bara säga en sak till er: SE DEN! Ni kommer inte bli besvikna.

Kommentarer
Postat av: Ellie

gud ja, massa kärlek på den! första gången jag såg den grät jag ju nästan i flera dagar efter xD haha.

2009-02-08 @ 10:57:51
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0