Trigonometri

Håller på med detta i matten nu, och jag fattar faktiskt just för tillfället :) Det är inte vanligt kan jag säga, brukar hänga över Johanna och fråga om hjälp typ hela tiden :S Men nu tror jag faktiskt att jag ligger ett tal före, *stolt* men det lär ju bara va såhär i typ en lektion till sen kommer väl snillena räkna om mig som vanligt :/ Jaha, nu blir det samhäll sen ska jag dansa med Jessica.

Sänder en stor puss till Rebecka och ett jätte lycka till! Hon är nämligen i Göteborg på anställningsintervju för Liseberg, hur kul är inte det?! Känner på mig att hon klarar det galant hon är så social och framåt så det fixar sig!

Kommentarer
Postat av: JouZ

lisa anldeningen till att du är ETT TAL framför mig är för att jag hjälper alla anrda oxå ;P haha.. men du är ju såå duktig på matte. ;)

2009-02-03 @ 20:05:48
Postat av: JouZ

lisa anldeningen till att du är ETT TAL framför mig är för att jag hjälper alla anrda oxå ;P haha.. men du är ju såå duktig på matte. ;)

2009-02-03 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0