Usch anameja :O

Åkte på att jobba idag igen, men men det är ju pengar iallafall :D Jobbigt bara att plugga när man kommer hem så sent. Fick världens roligaste sms av Johanna när jag efter jobbet handlade lite pluggsnacks till oss :P

"Gissa vad som händer i detta nu i våningen under mig! :O" (20.22)

Haha, då gick jag omkring där fnissandes på Maxi, kunde bara föreställa mig hur chockad Johanna såg ut just då och vilken panik som snabbt spred sig i hennes lilla söta hjärna.
Vi skrattade gott åt det när vi satt nedkurade i soffan ända tills akt två startade! Johanna va så gullig, hon fick lite tårar i ögonen och tjöt: Jag klarar inte av detta en gång till! samtidigt som hon vred upp volymen på tv:n till max. Hahaha! Måste hålla med henne, så gulligt är det inte att höra gamlingar "doing it" när man försöker plugga, det är ju inte direkt film lixom :S

Okej, nu måste jag fortsätta skissa till bilden imon... Hoppas ni andra sover gott :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kommer få men för livet! :S

jag ska säga till hyresvärden att han får ljudisolera deras sovrum..

2009-02-05 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0