Alla stjärnors natt <

Så nu har jag traskat hem från Jessica i gårdagens partyoutfit med en handduk, necessär och rakhyvel under armen. Bara lite pinsamt och gå runt klädd sådär på ljusa dagen :S Festandet igår va väldigt lyckat! Mycket trevligt folk måste jag säga, de brukar va det från "landsbyggden".

Efter jobbet klev jag in i Jessicas lägenhet som skulle varit tom så jag kunde duscha där innan festen. Men den va full med folk, kul och kliva in där helt korvig och mosig. Pizza beställdes och jag började ta igen det jag missat när jag jobbat. De hade börjat dricka vid tre! :O Väldigt trevliga och givmilda killar va det där, det bjöds på både det ena och det andra. Sen var det dags för Johannas lägenhet. Innanför tröskeln blir man direkt påhoppad: "Är du Mengels dotter?" Eh, jao.... hur fan vet dem vem han är?? Tydligen jobbade hela bunten med honom, hoppas inte de säger nått pinsamt till "farsan" :S Mer dricka och trevligt folk, bland annat två killar som va med i Sälen över nyår. Jättekul och träffa dem igen :D

Taxi till Oléo va nästa punkt på listan, vilket påminner mig att jag är skyldig någon taxipengar? Hör av er vem det nu är?
Inte så mycket folk på Oléo, träffade Manda, Emmy och Nina. Alltid lika kul och träffa dem ute :P Mer dricka och mycket dans! Älskar att dansa. Sen va det helt plötsligt slut :( Stod utanför Macedonkan i hundra år kändes det som och frös för den där taxin aldrig kom. Okej då jag stod inte, jag hängde på Johannas rygg och sen kom Pierre tror jag och nån kompis och bar iväg på en :S Hiskeligt vad man håller på alltså, måste lugna sig lite.

Hemma hos Jessica efter en timme eller nått kolapsade jag i soffan med Manne, mycket mysigt ;) Synd bara att ingen utav kom på att bädda ut bäddsoffan utan vi låg där och trängdes, kallt va det med. Tycker synd om dig Manne som fick ligga där helt krokigt, jag är i allla fall i längd med soffan. Kände att jag bredde ut mig lite onödigt mycket med kanske :/

Så nu är det bara städet som väntar :( Men först ska Johanna baka scones till oss :) Tack för igår alla ni som va med, jag hade skitkul! Måste göras om, ska bara ta in lite fler madrasser till stan först :P Avslöja nu inte allt för mycket för pappa :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0