My flippin' friday

Shit vilket väder det har varit idag alltså! Igår snöade det typ 15 cm, vilket är helt okej för min del jag gillar ju snö. Men idag hade idioterna på kommunen bestämt sig för att salta gatorna :O vilket betyder fucking snömodd som inte går att cykla i!

Det tog typ en kvart att ta sig upp till Jessica på Öster från stationen, vilket vanligttvis tar typ 5 minuter. Sen skulle vi ju till universitetet med på nån engelskaföreläsning som varade hela dagen, inte så sugen på det. Speciellt inte när det va exakt samma föreläsning vi va på förra året, precis samma powerpoint och tal. Så ointressant att jag och Jessica drog i halvlek (notera sportanknytningen) ner till stan. Fick förra helgen in studiebidraget på kontot, nu 5 dagar senare finns det: 261,63 kronor kvar! :O Hur hände detta? Hade iallafall råd med en fika tillsammans med Jessica och Liv, mycket trevligt inte lika gott som på Broqvists dock. Skåres suger!

Sen va jag ju bara tvungen att vända på de sista slantarna en gång till, reafyndade på H&M... en tunika för 30 spänn och en stor vit t-shit för 70 tror jag det va :D

Hälsade på mormor och morfar också, fick lite fika där med... så det blir väl till att träna ikväll efter Let's Dance ;) eller det kanske räcker med att jag cyklade ut till pappas jobb på Evedal i regnrusk? Det gick iallafall, blev inte påkörd på den stora vägen :)

Nu ska jag bara över till stallet och göra skitgörat där, sen är det helg :D

                                           Får se hur nykomlingarna passar in med resten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0